2016. április 8., péntek

3. rész Tábor és kalamajka

Elérkezett a tábor napja is. Tegnap mindent cuccot bepakoltam a bőröndömbe így indulásra kész voltam reggel még egy utolsó ellenőrzés és kész is.
-Fürdőruha megvan?-kérdezte anya
-Igen beraktam.
-Zoknik? Pizsama? Törölköző? Tusfürdő, sampon?
-Anya! Nem vagyok már 5 éves. Megvan már minden.
-Tudom, csak olyan hamar felnőttél, már kész nő vagy.
-Jól van. Most viszont indulnunk kellene az állomásra vagy elkésünk.
-Rendben rendben, egy perc és mehetünk.
Utoljára körbe néztem a szobámban majd bezártam az ajtót és beszálltam a kocsiba. A vonathoz menet nem történt semmi érdekes csak hallgattuk a rádiót csendesen. A pályaudvaron megkerestük az osztályom, több szülő is ott volt. Anya odament az osztályfőnökömhöz míg én Eszterhez és a többi lányhoz siettem.
-Sziasztok! -köszöntem nekik.
-Szioo mizujs?- kérdezte Eszter.
-Semmi különös kicsit izgulok. Remélem jól fog elsülni ez a hét.
-Ne aggódj annyit királyul fogunk szórakozni. Biztos lesz egy csomó jó pasi is- Mondta ábrándozva Kitti.
-Juj tényleg?-csillant fel a szeme Nikolnak is. Persze ezek ketten csak a pasikra tudnak gondolni. Nekem bezzeg még fiú barátom se volt, csak gyerekként mikor még nem számított ki lány ki fiú.
A vonat megérkezett. Gyorsan elbúcsúztam anyától majd felszálltunk gyorsan. A csomagot éppen, hogy felraktuk a vonat már ki is gurult. Az út elég lassan telt volt aki csak zenét hallgatott. Volt aki olvasott vagy épp egyszerre a kettőt. A fiúk egymás mellet két 4 személyes ülésen beszélgettek, ordítoztak, hülyéskedtek. Mi a lányokkal ugyan ilyen felállásban beszélgettünk, nosztalgiáztunk. Ez az év is olyan hamar elment. Visszagondolva mintha csak tegnap lett volna szeptember 1.-e pedig már 9 hónap is eltelt. Év közben pedig úgy tűnt mintha sohase lenne vége a tanításnak. De véget ért, itt vagyunk a nyári szünet első hétfőjén. Megérkeztünk Pestre a Keleti pályaudvarra ahol a vonat egy fél órát még áll mielőtt tovább indul az úti célunk Siófok felé. Eszter és én leszálltunk egy kicsit sétálni egy kört, meg keresni egy kutat megtölteni a kulacsunkat ami mind kettőnknek kiürült. Oda felé úgy elmerültünk a beszélgetésben, hogy én szerencsétlen bele ütköztem valakibe és a földre estem. És ha még nem lenne elég, hogy én seggre ültem megpróbáltam valahogy meg kapaszkodni belé így ő is esett velem pontosabban rám.
-Jaj bocsánat nem figyeltem oda. Jól vagy?-kérdezte aggódva közben megpróbált feltápászkodni. Akkor láttam még meg csak úgy igazán. Atya úr isten ilyen jó pasit még életemben nem láttam és ezek a zöld szemek... Mint a frissen nyírt tavaszi fű, élénk mint az erdő.-ábrándoztam.
Óráknak tűnő percekig néztünk egymás szemébe. Persze egyszer mindennek vége lesz. Egy vonat sípolt egy kicsit messzebb és mindketten észrevettük magunkat. És mindketten fülig pirultunk a fejem szerintem jobban hasonlíthatott egy paradicsomra mint általában a majdnem hófehér bőrömre.
-Öhm sajnálom én voltam figyelmetlen.- Eközben Eszter elment megtölteni az üvegeket de jó, hogy nála voltak.
-Lilla indulnunk kell vagy lekéssük a vonatot azt pedig egyikünk se akarja!-szolt sürgetően Eszter.
-Jó megyek már! Még egyszer sajnálom. Remélem megbocsátasz.
-Semmi baj Lilla. Amúgy Andris vagyok. Hová tartotok amúgy?
-A Siófokra megyünk táborba. Hát te?
-Az osztályommal vagyok és mi is Siófokra megyünk.
-Az jó! Akkor még lehet találkozunk. Ti is ezzel utaztok?
-Igen miért ti is?
-Mi is!- ekkor sípolt a vonatunk, hogy indulni készül ezért indulnunk kellett.- Szia Andris! Még beszélünk.
-Rendben, sziasztok!
Eszterrel gyorsan felszálltunk a vonatra és elfoglaltuk a helyünket. Az út alatt Eszter egész végig Andrissal cukkolt, hogy bejövök neki meg tök cukik lennénk. Én inkább nem válaszoltam csak mosolyogtam és újra felidéztem azt a pillanatot mikor a szemembe nézett.
Mikor délután 4-kor megérkeztünk az állomásra onnan még sétálni kellet egy kicsit de egy fél óra alatt elértük a célt. A vonaton nem csak a mi osztályunk utazott ide. Még legalább 3 vagy 4 másik osztály is jött igaz ez nem számít soknak. A tábor ami nem is teljesen tábor volt inkább üdülő parknak mondanám nem a város közepén volt de legalább végig a part mellett húzódott.  Összesen 20 faház volt a területén meg egy nagy épület ahol gondolom az ebédlő meg még egy pár szoba van. Van még egy röplabda és egy kisebb focipálya is. A fiúk nagy örömére. 
A fiúk és mi lányok is külön faházat kaptunk. A házak amúgy elég nagyok voltak lenn volt 4 ágy, egy fürdőszoba,egy nagy beépített szekrény, egy TV még hűtőt is kaptunk. Volt még egy asztal is 6 székkel. 
Fentre egy lépcső vezetett ahonnan két ajtó nyílt. Kicsit beljebb még egy fotelt is tettek egy lámpával.
Már most láttam ahogy Kinga oda kuckózza magát egy vastag könyvel meg egy pokróccal. Mindkét szobában 3 ágy volt meg egy nagyobbacska szekrény. Nikol Eszter és én egy szobában voltunk fent. Gyorsan le stopoltuk magunknak a Balatonra néző erkélyes szobát. Még az erkély is király volt, volt ott egy kis asztal 4 székkel meg 2 napozóágy is. Gyorsan kipakoltunk és átöltöztünk. Én egy barack színű kis nyári ruhát vettem fel a hajamat pedig oldalra befontam. Nikol egy farmer halásznadrágot vett pink feliratos pólóval. Eszter pedig nyakba akasztós fehér felsőt és egy sárga rövidnadrággal. 
Rajtam ott volt a szokásos fehér gyűrűm is még magamnak csináltam szalagból, igaz azóta kicsit megfakult de nagyon szerettem. Szólt a tanár, hogy ideje vacsorázni így elmentünk az ebédlőbe ami inkább éteremre hasonlított. A terítők gyönyörű mély vörösek voltak. A falak világos sárgák. Volt egy pár hatalmas hal csontváz amire először el se hittem volna hogy hal. Vacsorára csirke combot kaptunk rizi-bizivel igaz én nem igazán szeretem a zöldségeket egy-két kivétellel. (kukorica,répa,krumpli,uborka) Vacsi után a fiúk áthívtak minket Eszterrel, Nikollal és Kittivel hozzájuk pókerezni. A legfurcsább az volt, hogy lányok közül én tudtam csak a szabályokat így a lányok az első fordulóból kimaradtak inkább. A fiúkat pedig csúfosan beégettem volt aki már a 3 körben kiesett. Az utolsó kört Dáviddal játszottam de a royal flössömet nem lehetett legyőzni. A lányok közben majdnem elröhögték magukat mert addigra már megértették a játékot és a kiesettekkel beszélgettek. Egy darabig még volt aki fújolt, meg mondogatta, hogy biztos csaltam de nem tudták bizonyítani hisz még csak nem is én kevertem. Nem kezdtünk újat mert meguntuk a pókert. Egy darabig beszélgettünk de el laposodott a hangulat így kitaláltam, hogy miért ne gyilkosozzunk. A többiek még nem ismerték ezt a játékot hisz a suliban még nem mutattam senkinek pedig nagyon jó. 
-Na akkor figyeljetek mert csak egyszer magyarázom el. Mivel sokan vagyunk ezért 4 gyilkos 3 nyomozó lesz a többiek polgárok. Bence hol a kártya?
-A szobámban hozzam?-kérdezte
-Igen kérlek.-megvártuk míg lehozza majd tovább folytattam.- Nyugi a kártyáknak nincs nagy szerepük.-kivettem 4 ászt, 3 királyt és 6 egyéb számos lapot.- Akik ászt húznak ők a gyilkosok, akik királyt ők nyomozók a többiek polgárok. A gyilkosoknak az a feladatuk, hogy mindenkit megöljenek míg a nyomozóknak az, hogy elkapják a gyilkosokat. Beszélgetni csak a vitakor, vagy a szomszédoddal lehet. Lesznek tárgyalások ahol egy embert lehet meg gyanúsítani igazából bármivel. Mozgott az éjszaka, ferdén  áll a szeme vagy bármi mást ki lehet találni csak kreativitás kérdése. Minden este a gyilkosok megpróbálnak megölni valakit ez persze csak akkor sikerül ha a gyilkosok többsége egyszerre emeli fel a kezét miközben a neveket fogom sorolni itt most legalább 3. Azt, hogy kit fogtok megölni nappal tudjátok "megbeszélni". Mivel több gyilkos is van így nehéz egy kicsit. A nyomozókat is megfogom kérni az éjszaka, hogy mutassanak rá valakire én pedig inteni fogok a fejemmel hogy valóban ő e a gyilkos vagy sem. Persze az is lehet hogy reggelre már az egyik nyomózó már halott lesz. Azt elfelejtettem mondani hogy a halottnak 2 választása van vagy elhagyja az asztalt és nem szólal meg vagy az asztalnál marad de szintén teljes csendbe hisz halott ember nem beszél. Érthető?
-Öhm úgy körülbelül.- válaszolták a többiek -Oké akkor tegyünk egy próbakört.
-Jó éjszakát! Hajtsátok le a fejeteket és csukjátok be a szemetek. Mindenkihez oda fogok menni, hogy húzzon egy lapot így derül ki ő mi lesz. Mindenki megkapta a lapját és megnézte. Majd mikor újra mindenkinek lent volt a feje így szóltam.
-Kérem a gyilkosokat nézzenek fel majd nézzenek egymásra.- Nikol, Bence, Dávid és Simon nézett össze. Miután ez megvolt. A nyomozókat is megkértem ugyan erre. Itt Kitti, Boti és Zoli néztek fel. Megkezdtük a játékot, hamar ráéreztek a lényegre. Így ezt a játékot a nyomozók és a polgárok nyerték. Több játékra nem volt idő mert így is este 11 óra volt. Nekünk is mennünk kellet aludni. A házba nagyon halkan kellet közlekednünk, mert a lányok már aludtak. Mi is befeküdtünk az ágyba és szinte rögtön álomvilágban voltunk. 

(ha valakit érdekel a pontos játék szabály a wiki-n megtalálja)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése